Prowadzenie: Adam Mikołajczyk, Prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc

31 marca (czwartek)

9:00-10:00 Rejestracja
10:00-10:05 Oficjalne otwarcie I FESTIWALU PROMOCJI WARMII MAZUR – Anna Wasilewska – Członek Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego
10:05-10:50 „Promocja Warmii i Mazur” – wprowadzenie do koordynacji promocji na szczeblu regionalnym. Kampania „Mazury Cud Natury” – Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego
10:50-11:35 Jacek Pałkiewicz – Ambasador Mazur. O promocji miejsc na świecie oraz roli Ambasadora Mazur w konkursie na 7 Nowych Cudów Natury
11:35-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:30 Debata: „W poszukiwaniu wyróżników Warmii i Mazur” – prowadzenie Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (Instytut Best Place), uczestniczą zaproszeni prelegenci i przedstawiciele samorządów
13:30-14:30 Przerwa obiadowa

BLOK DLA SAMORZĄDOWCÓW
14:30-15:10 Region z silną marką. Adam Mikołajczyk, Jarosław Górski (Instytut Best Place)
15:10-15:50 Questing czyli jak skutecznie wypromować swój region w oparciu o współpracę lokalnej społeczności. Łukasz Wilczyński (Planet PR)
15:50-17:30 Przykłady praktyk z regionu – zaproszeni przedstawiciele samorządów.

BLOK DLA MEDIÓW
14:30-17.30 Gra symulacyjna dla dziennikarzy

17:30-19:00 Czas wolny
19:00-23:00 Uroczysta kolacja, występ zespołu muzycznego

1 kwietnia (piątek)
8:00-9:00 Śniadanie
9:05-16:30 WARSZTATY DLA PRAKTYKÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO
– zajęcia w podziale na 3 grupy warsztatowe: (G1, G2, G3):

Proponowane tematy warsztatów:

• W1 – Użyteczność samorządowych stron internetowych (m.in.: strona www, a promocja miasta i gminy w Internecie, cele strony internetowej, zasady użyteczności, sposoby testowania użyteczności, przykłady analiz gminnych i miejskich stron www itd.).
Prowadzenie: Piotr Rudnicki (absolwent Elektronicznego przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Członek i aktywny uczestnik projektów WebKliniki specjalizujący się w programowaniu i grafice komputerowej).

• W2 – Event marketing w pigułce (m.in.: rola wydarzeń w kreowaniu marki miejsca, projektowanie eventu – przydatne wskazówki, promocja i branding eventu itd.).
Prowadzenie: Jacek Debis (ekspert ds. marketingu turystycznego i event marketingu, z tą dziedziną związany od prawie 15 lat, dyrektor ds. projektów strategicznych w Agencji Rozwoju Gdyni, wcześniej wieloletni współpracownik Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w Warszawie).

• W3 – Media Relations (m.in.: zasady współpracy z mediami, na czym polega pisanie dobrych komunikatów dla prasy, organizacja konferencji prasowej, social media – dlaczego warto tam być? itp.).
Prowadzenie: Joanna Delbar (Prezes Agencji PR Telma Group Communications, łączy wiedzę zdobytą na studiach aktorskich z praktyczną wiedzą marketingową i PR-ową, którą gromadzi od niemal 15 lat, w latach 2008-2011 wiceprezes Związku Firm Public Relations).