Jarosław Górski
Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, think tanku zajmującego się marketingiem terytorialnym. Współzałożyciel międzynarodowego stowarzyszenia ekspertów w zakresie brandingu miejsc: International Place Branding Association. Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doradca prezesa zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i tematyce konkurencyjności miejsc. Autor licznych prac badawczych i wdrożeniowych w zakresie marketingu terytorialnego. Autor i uczestnik wielu projektów analityczno-badawczych, doradczych, szkoleniowych oraz współautor strategii w obszarze marketingu opracowanych dla przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego, m.in. dla samorządów województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, małopolskiego i łódzkiego, miast: Warszawa, Kraków, Gdynia, Płońsk, Gołdap, Gniewino, Gryfino i inne. Autor badań i publikacji oraz popularyzator tematyki marketingu miejsc.
Jarosław Górski jest jest prelegentem w wydarzeniu VII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur
VII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur - pozostali eksperci