Adam Mikołajczyk
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa marketingowego dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od ponad 15 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa). Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w początkach lat 2000 był współtwórcą pierwszych strategii marketingu i rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce (m.in. dla Województwa Pomorskiego, miasta Łeby, regionu Suwalszczyzny, uzdrowiska Supraśl). Od 2010 r. prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-edukacyjnych w obszarze promocji turystycznej oraz inwestycyjno-gospodarczej jednostek samorządu terytorialnego. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, regionu Małopolski, Łódzkiego oraz Gruzji itp.
Adam Mikołajczyk jest jest prelegentem w wydarzeniu VIII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur
VIII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur - pozostali eksperci