Kliknij na tytuł prezentacji, aby zobaczyć ją w formacie PDF:

Promocja województwa warmińsko-mazurskiego 2012+, Radosław Zawadzki, dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Trendy w promocji gospodarczej miast i regionów, Adam Mikołajczyk, Instytut Best Place

Region na rynkach światowych. Jak zaskarbić sympatię wielkiego biznesu dla peryferyjnego regionu UE?, dr  hab. Andrzej Buszko, prof. UWM

Skuteczne przyciąganie inwestorów – dobre praktyki, warunki sukcesu, Tomasz Sadzyński, prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Elbląski Park Technologiczny – miejsce spotkań nauki, biznesu i urzędu, Paweł Lulewicz, dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego

Studium przypadku z gminy z obszaru woj. warmińsko-mazurskiego, Agnieszka Mijas, UM Iława
 
Partnerstwo w promocji regionu – Wprowadzenie: Anna Proszowska-Sala, CEO Citybell Consulting

Inicjatywa Dzikie Mazury, jako przykład wykorzystania naturalnych walorów turystycznych do rozwoju lokalnego, Dariusz Morsztyn „Biegnący Wilk”, prezes Stowarzyszenia Partnerstwo Dzikie Mazury

Mazury za pól ceny przykładem współpracy sieci lokalnej, Magdalena Roehrig, prezes zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej „Mazury Południowe”

Sercem czy rozumem – jak oddziaływać na klientów usług turystycznych? Tajniki neuromarketingu, Kacper Osiecki, General Manager w Labiometrics Sp. z o. o.  

„Pół żartem, pół serio” czyli promocja gospodarcza nie musi być nudna, dr Magdalena Florek, Best Place

Senior Games 2012 – zawody sportowe

Stosowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej woj. warmińsko-mazurskiego