Kliknij na tytuł prezentacji, aby zobaczyć ją w formacie PDF:
Promocja województwa warmińsko-mazurskiego 2012+, Radosław Zawadzki, dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Trendy w promocji gospodarczej miast i regionów, Adam Mikołajczyk, Instytut Best Place
Region na rynkach światowych. Jak zaskarbić sympatię wielkiego biznesu dla peryferyjnego regionu UE?, dr hab. Andrzej Buszko, prof. UWM
Skuteczne przyciąganie inwestorów – dobre praktyki, warunki sukcesu, Tomasz Sadzyński, prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Elbląski Park Technologiczny – miejsce spotkań nauki, biznesu i urzędu, Paweł Lulewicz, dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego
Studium przypadku z gminy z obszaru woj. warmińsko-mazurskiego, Agnieszka Mijas, UM Iława
Partnerstwo w promocji regionu – Wprowadzenie: Anna Proszowska-Sala, CEO Citybell Consulting
Inicjatywa Dzikie Mazury, jako przykład wykorzystania naturalnych walorów turystycznych do rozwoju lokalnego, Dariusz Morsztyn „Biegnący Wilk”, prezes Stowarzyszenia Partnerstwo Dzikie Mazury
Mazury za pól ceny przykładem współpracy sieci lokalnej, Magdalena Roehrig, prezes zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej „Mazury Południowe”
Sercem czy rozumem – jak oddziaływać na klientów usług turystycznych? Tajniki neuromarketingu, Kacper Osiecki, General Manager w Labiometrics Sp. z o. o.
„Pół żartem, pół serio” czyli promocja gospodarcza nie musi być nudna, dr Magdalena Florek, Best Place
Senior Games 2012 – zawody sportowe
Stosowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej woj. warmińsko-mazurskiego