Adam Mikołajczyk
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i miast. Z dziedziną doradztwa marketingowego dla jednostek samorządu terytorialnego związany od prawie 15 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku gospodarka przestrzenna – zarządzanie miastem i regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa). Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w początkach XXI wieku był współtwórcą pierwszych strategii marketingu turystycznego dla miast i regionów w Polsce (m.in. dla województwa pomorskiego, Łeby, Suwalszczyzny, uzdrowiska Supraśl). Od 2010 roku prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org). Fundacja jest od kilku lat kluczowym partnerem przy strategicznych projektach dotyczących brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce. Również od 2010 roku doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-edukacyjnych w obszarze promocji turystycznej oraz inwestycyjno-gospodarczej jednostek samorządu terytorialnego. Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów City Idea Bakers. Dwukrotny laureat wyróżnienia w konkursie im. M. Orłowicza na najlepsze materiały prasowe i telewizyjne promujące polską turystykę.
Adam Mikołajczyk jest jest prelegentem w wydarzeniu VII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur
VII Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur - pozostali eksperci