Joanna i Jarosław Burdek
Specjalizują się w skutecznej komunikacji biznesowej. Pracowali dla największych marek komercyjnych i instytucjonalnych, takich jak: Continental, Toyota, Zamek Wawel, Fundacja Allegro, Pracuj.pl, Województwo Małopolskie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Są wykładowcami, autorami artykułów w magazynach branżowych. Szkolą zespoły i specjalistów od sprzedaży, marketingu i HR z neurokomunikacji. O ich szkoleniach mówią, że są „na światowym poziomie” oraz „śmiertelnie konkretne”.
Autorzy książki „Neurocopywriting”.
Joanna i Jarosław Burdek jest prelegentami w wydarzeniu 14 Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur
14 Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur - pozostali eksperci
Maria Londońska
dr Katarzyna Andruszkiewicz
Piotr Burczyk









