W pierwszym dniu promocyjnego wydarzenia, uczestnicy rozmawiali m.in. o partnerstwie, zrozumieniu wzajemnych potrzeb oraz wzmacnianiu gospodarczej marki samorządu i przede wszystkim o budowaniu dobrego klimatu inwestycyjnego.
Z kolei podczas uroczystej gali nagrodzono działania promocyjne prowadzone przez instytucje otoczenia biznesu, m.in. strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, instytucje naukowe czy biura obsługi inwestorów. Do rywalizacji można było zgłaszać projekty, których realizacja rozpoczęła się między 1 listopada 2014 do 30 marca 2015 roku.
Nagrody przyznane zostały w dwóch kategoriach: – promocja ogólna (projekt przedstawiający działania promocyjne na rzecz wzrostu atrakcyjności turystycznej regionu, promujący sportowe wydarzenia, aktywny wypoczynek czy inicjatywy kulturalne, realizowane przez społeczeństwo lokalne) – promocja gospodarcza (projekt przedstawiający działania promocyjne na rzecz wzrostu atrakcyjności gospodarczej gminy/ miasta, w tym działania promocyjne mające na celu przyciągnięcie inwestycji).
W kategorii promocja gospodarcza bezkonkurencyjny był projekt Stowarzyszenia Elbląg Europa (Światowy tydzień przedsiębiorczości na Warmii i Mazurach), natomiast wyróżnienie otrzymał Elbląski Park Technologiczny (Miejsce spotkań nauki i biznesu). W kategorii promocja ogólna zwyciężył projekt Urzędu Miejskiego w Giżycku za plebiscyt organizowany na portalu MazuryAktywnie.pl